به گزارش روزپنجشنبه ایرنا معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد درنشست شورای اداری بخش اشترینان وآیین تودیع و‌معارفه امام جمعه این بخش که با حضور آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه درلرستان، معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان، امام جمعه بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:ائمه جمعه محور وحدت، اتحاد و همدلی بین مردم هستند و این مهم باعث پیشرفت و توسعه شهرستان و استان شده است.
علی کورانی فرافزود: امام جمعه درهرشهر درجهت مصلحت مردم و جامعه قدم برمی دارد و حافظ منافع ملت است.
وی اظهار کرد: حضورائمه جمعه زمینه ساز تقویت محورهای دینی و فرهنگی درجامعه است.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: یکی از مشکلات جدی بروجرد به عنوان دروازه لرستان اشتغال است و باید تلاش کنیم شغل و کارمناسب درشان مردم ایجاد شود.
کورانی فربا اشاره به گام برداشتن درجهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بیان کرد: باید برای کسب روزی حلال و رونق اقتصادی تلاش نموده و این امر مهم را توسعه دهیم.
معاون سیاسی استاندار لرستان در این آیین گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و اهداف بلند نظام در راستای وحدت در بین ارکان نظام حرکت کنند.
حبیب الله خجسته پورافزود: نماز جمعه منبع غنی برای تقویت باورهای مذهبی و دینی مردم است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سعادت و خوشبختی انسان در قرب به خدا است، بیان کرد: نماز از بزرگترین اعمال برای نزدیکی به خدا واز اوصاف و ویژگی های مومنان واقعی است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی افزود: در میان همه نمازها نماز جمعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و بهترین دلیل براهمیت این فریضه نیز آیات قرآن درسوره جمعه هستند.
وی اظهارکرد: نمازجمعه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و نقش محوری در وحدت و اتحاد مردم دارد.
امام جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه در روشنگری به مردم موثر بوده و توطیه های دشمنان را شناسایی و خنثی می کند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: درطول عمر با برکت انقلاب نماز جمعه جایگاه بیان سیاست های کلی نظام و نماز جمعه باعث تقویت باورهای مذهبی مردم است و نماز جمعه سنگر بیعت مردم با ولایت و رهبری است.
وی تاکید کرد: به برکت انقلاب نماز جمعه در ۹۰۰ شهر کشور اقامه می شود و حدود هشت سال است که در اشترینان نماز جمعه اقامه می شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: همین طور که مراحل پیشرفت و توسعه انقلاب را پشت سر می گذاریم رهبری نقشه راه را به خوبی به روز بیان می کند.
عباس گودرزی افزود: رهبری راهبردها را نشان می دهد و ما باید رهنمودهای رهبری را به خوبی انجام دهیم.
وی اظهار کرد : راهکارهای رهبری باید در همه عرصه های نظام رعایت شود تا به موفقیت برسیم و مسئولان باید خودشان را هزینه کنند و در شرایط سخت پای اصول انقلاب باشند.
6052/7190/7273 خبرنگاران: علیرضا سلیمانی روزبهانی - آمنه صارمی**انتشاردهنده:مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.