به گزاش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل افزود: در چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید کارهای زیربنایی و ارزشمندی در این استان انجام داده و آقای خدابخش استاندار سابق نیز در این استان عملکرد مطلوبی داشتند.
وی با اشاره به هماهنگی و اجماع خوب نمایندگان استان اردبیل در بحث انتخاب استاندار جدید گفت: امید است از این پس نیز این اجماع و همدلی وجود داشته باشد تا روند توسعه استان بهتر از گذشته تداوم یابد.
وی با اشاره به اینکه اکبر بهنامجو استاندار جدید اردبیل دارای سابقه خوب مدیریتی می باشد، اضافه کرد: انتظار می رود با تعامل خوب استاندار، مسئولان و نمایندگان، بیش از گذشته شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم .
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز گفت: استان اردبیل به لحاظ عقب ماندگی های تحمیل شده در سالیان پیش نیازمند مدیرتی توانمند و ویژه است تا با اقدامات موثر کرامت شهروندان آن حفظ شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه در این استان تنش های مدیریتی وجود ندارد و همه مسئولان با همفکری آماده همکاری با استاندار جدید استان می باشند.
او اظهار کرد: با معرفی آقای بهنامجو بعنوان استاندار جدید نشاط خوبی در منطقه ایجاد شده و فعالان اقتصادی نیز با توجه به شناختی که از سابقه اجرایی استاندار جدید دارند بانشاط تر و بهتر از گذشته وارد صحنه کار خواهند شد.
آیت الله عاملی گفت: باور دارم که گام های مهمی در توسعه استان به مدیریت استاندار اردبیل برداشته خواهد شد همانطوری که در استانداری آقای خدابخش نیز کارهای ارزشمندی صورت گرفته و وی با خوشنامی این منطقه را ترک کردند.
اکبر بهنامجو استاندار دولت دوازدهم در اردبیل عصر امروز با حضور وزیر کشور معارفه می شود.
خبرنگار : یعقوب شاددل ** انتشار هنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.