به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: مهم ترین رویکرد کمیته امداد تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش خود است.
این مسئول با بیان اینکه حفظ حرمت و کرامت نیازمندان از مهم ترین وظایف این نهاد حمایتی به شمار می رود، گفت: در حال حاضر 6 درصد جمعیت کشور زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که باید این تعداد را با توانمندسازی کاهش دهیم.
فتاح با تاکید بر اینکه کمیته امداد همه توان خود را صرف رفع محرومیت و توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد کرده است، ادامه داد: کار اصلی در این نهاد حمایتی بر دوش مردم و خیران است.
وی در ادامه با قدردانی از همکاری‌های نماینده ولی فقیه در استان قزوین با کمیته امداد (ره)،اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی، مددجویان با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند و ضروری است بیش از پیش دستگیر آن‌ها باشیم.
فتاح تصریح کرد: باید به اشتغال افراد نیازمند امنیت بیشتری بدهیم و به همین منظور توانمندسازی مددجویان و نیازمندان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار داده‌ایم تا آن‌ها به خودکفایی پایدار دست پیدا کنند.
وی، ظرفیت قزوین با توجه به ظرفیت های اقتصادی این استان را در از میان بردن فقر بسیار بالا دانست و در پایان افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب قزوین کاری کنیم که فقر در این استان ریشه کن شود و کسی در آن نیاز به زیر پوشش قرار گرفتن در کمیته امداد را احساس نکند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.