نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قدرت علم پزشکی کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سرعت رشد کرده و الان در اوج این قدرت‌نمایی هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی در مراسم بهره‌برداری از مرکز MRI بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: به رغم مظلومیت انقلاب اسلامی از اول پیروزی و تاکنون کارهای ارزشمند و زیربنایی انجام شده که نمود این خدمات‌رسانی بی‌منت را در حوزه بهداشت و درمان که پیش از انقلاب در وضعیت نامطلوبی بوده به عینه مشاهده می‌کنیم.
وی به پیشرفت‌های علمی کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: باید مسئولان این پشرفت‌ها را بازگو کنند تا مردم به عمق این پیشرفت‌ها و ترقی و توسعه پی ببرند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما زمانی در این کشور محتاج پزشکان هندی و پاکستانی بودیم که امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران از اقتدار عملی به ویژه علم پزشکی برخوردار هستیم، گفت: کشور ما در مسیر توسعه و پیشرفت خود به وضعیت مطلوبی رسیده به طوری که قدرت علمی ما در این مقطع برای همه ملت ایران اسباب فحر و شرف است.
عاملی از قدرت علمی به عنوان یک قدرت بی‌نظیر در تحکیم سایر بنیه‌های اقتصادی و اجتماعی یاد کرد و افزود: قدرت عملی کشورمان به ویژه در عرصه پزشکی یک قدرت بی‌نظیر است که به صراحت می‌توان گفت در این بخش ما در اوج توسعه و ترقی قرار داریم.
وی ادامه داد: ما امروز در استان اردبیل از کشورهای همسایه و استان‌های مجاور برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیمارانی را در حال اعزام و مداوا به عینه می‌بینیم که قطعا این مراجعات مستلزم تجهیزات و امکانات پیشرفته و مناسب‌تر است.
امام جمعه اردبیل در ادامه با یادآوری اینکه با راه‌اندازی این مرکز با صرف هزینه 8 میلیارد تومان در کنار سه مرکز دیگر دولتی و غیردولتی در فعالیت MRI به راحتی می‌توان به بیماران استان اردبیل و سایر استان‌ها و حتی میهمانانی از کشور همسایه ارائه خدمات کرد افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران در امروز در کنار متخصص‌ترین افراد در بیمارستان‌ها با تجهیزات و امکانت پیشرفته‌ای روبرو هستیم که قطعا رضایت هموطنانمان را فراهم می‌آورد.
عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: مسئولان ما با چنگ و دندان سعی می‌کنند تا به این مردم خدمت کنند که قطعا این خدمت از آن جهت ارزشمند خواهد بود که امکانات و زیربنای توسعه و ترقی روزافزون فراهم آمده و با کرامت و حفظ آبرو و عزت بتوان بیش از گذشته یاریگر مردم بود.
وی با قدردانی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در استان که با یک نگاه خاص و حرکت خستگی‌ناپذیر در مسیر اجرای طرح تحول سلامت و همچنین ارتقای خدمات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: طرح تحول سلامت یکی از کارهای برجسته و شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است که آثار و برکات پرخیر و مبارکی را به همراه داشته است.
امام جمعه اردبیل گفت: امیدواریم کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با همراهی نمایندگان استان زمینه حل مشکلات طرح تحول سلامت را در پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز بیمارستانی فراهم آورند تا این طرح با قوت و قدرت بیشتر و بازنگری در برخی از حوزه‌ها زمینه رضایتمندی مردم را فراهم آورد.
عاملی افزود: دولت به معنای واقعی در بخش بهداشت و درمان و ارائه خدمات کیفی‌تر سنگ تمام گذاشته و شایسته است این خدمات روز به روز ارتقا یافته و زمینه آرامش و رضایتمندی مردم نیز فراهم آید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.