رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ما در اجرای پروژه پایاب سد خدافرین ضمن همراهی با دولت نسبت به حفظ حقوق مردم در اجرای این پروژه مصمم هستیم
.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف پروژه عظیم سد خدافرین اظهار کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در شمال استان و با هدف تقویت و توانمندسازی اقتصادی کشاورزان در حال انجام است که ما به عنوان دستگاه قضایی ضمن صیانت از حقوق مردم کمک‌کار دولت در اجرا و تکمیل این پروژه هستیم.
 
وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه و تبعات اجتماعی و اقتصادی آن از بهره‌برداران واقعی حمایت کرده و جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را می‌گیریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با اجرایی شدن این پروژه امکان افزایش قیمت اراضی و ارزش افزوده اراضی ساکن این منطقه فراهم می‌آید که در این زمینه باید مراقبت کنیم تا عده‌ای به دنبال سوءاستفاده در این بین نباشند.
 
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به تدبیر مقام معظم رهبری در اختصاص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای مهار آب‌های مرزی اشاره و بیان کرد: اختصاص یک میلیارد دلار به استان در این زمینه حرکتی ارزشمند محسوب می‌شود و باید با ترغیب و تشویق بیشتر سعی کنیم تا این حرکت زمینه رونق مضاعف اقتصادی را در منطقه و استان به دنبال داشته باشد.
 
در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار کرد: 3 هزار میلیارد تومان در پایاب سد خدافرین سرمایه‌گذاری می‌شود که این پروژه از پروژه‌های عظیم آب و خاک کشور محسوب می‌شود.
 
عدیل سروی خاطرنشان کرد: پایاب سد خدافرین در حوزه فعالیت جهاد کشاورزی با پیشرفت 50 درصد در حال انجام است و برای تکمیل آن پیمانکار به سرعت و در هر ماه با پیشرفت 5 درصد پروژه را در حال اجرا دارد.
 
وی افزود: امیدواریم سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه حداقل در فاز اول باشیم تا ساکنان شمال استان بتوانند از مزایای این پروژه در افزایش تولید محصولاتشان استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.