1024x768
همزمان با سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال از اسناد هویتی شهدای مدافع حرم در استان اردبیل رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد با حضور مسئولان استانی و کارکنان ثبت احوال استان اردبیل در گرامیداشت سوم دی روز ملی ثبت احوال و در آستانه یک قرن فعالیت این سازمان از اسناد هویتی شهدای مدافع حرم با خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا، علی آقایی و علی سیفی رونمایی شد.
در این مراسم مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل با اشاره به فعالیت 99 ساله ثبت احوال و ورود فعالیت این مجموعه به 100 سالگی و یک قرن فعالیت مستمر در ثبت وقایع حیاتی مردم ایران اظهار کرد: ما امروز جامع‌ترین و کامل‌ترین پایگاه جمعیتی را در کشور داریم و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از امکانات آرشیو الکترونیکی خدمات اطلاعاتی و آماری را به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارائه کنیم.
اسد حسن‌زاده خاطرنشان کرد: قبل از اینکه سیستم الکترونیکی خدمات ثبت احوال رایج شود ما به صورت مکان‌محور به ارائه خدمات می‌‌پرداختیم که امروز هموطنانمان در هر نقطه‌ای می‌توانند از خدمات ثبت احوال استفاده کرده و نسبت به دریافت شناسنامه و کارت ملی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد جمعیت استان اردبیل تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در نزدیکترین زمان این پوشش را به 100 ردصد برسانیم.
این مسئول از استقرار اکیپ‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند برای روستائیان در مناطق دورافتاده خبر داد و گفت: با این کار ما به سراغ ساکنان مناطق روستایی می‌رویم تا امکان بهره‌گیری از سیستم کارت هوشمند برای آنها فراهم آید.
حسن‌زاده همچنین به پوشش 100 درصدی صدور شناسنامه‌های مکانیزه برای هموطنان اشاره کرد و افزود: ما در سریع‌ترین زمان سعی می‌کنیم تا خدماتمان را به هموطنان ارائه کنیم که قطعا از ظرفیت نیروهای شاغل در ثبت احوال و همچنین براساس اصل 44 قانون اساسی با واگذاری کار به بخش غیردولتی نظیر دفاتر پیشخوان و ICT روستایی به هموطنان خدمات ارائه می‌کنیم.
وی در این مراسم پیام رئیس سازمان ثبت احوال را در فعالیت 99 ساله این سازمان و در ارائه خدمات مضاعف و توانمند به آحاد مردم قرائت کرد که در آن روز ملی ثبت احوال به فعالان این عرصه و کارکنان سختکوش ثبت احوال تبریک گفته شده و از خداوند متعال خواسته شده است تا در سایه همراهی مسئولان و مدیران زمینه تحقق اهداف الکترونیکی در صدور اسناد شناسنامه‌ای برای هموطنانمان فراهم آید.
در این مراسم همچنین پیام استاندار اردبیل نیز در گرامیداشت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال قرائت شد. در این گردهمایی علاوه بر رونمایی از اسناد هویتی شهدای مدافع حرم در استان اردبیل از کارکنان و پرسنل زحمتکش ثبت احوال استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.