دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان گفت: در دهمین جشنواره ملی حرکت٬ دانشگاه های سراسر کشور در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی به ارائه ی دستاوردهای علمی خود می‌پردازند که دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با ارائه ی بیش از۱۸۰ عنوان اثر در ۱۰ حوزه رقابتی در این جشنواره حضور خواهد داشت.
به گزارش ایسنا٬ منطقه آذربایجان شرقی٬ مهری محمدی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با جشنواره ملی حرکت گفت: این جشنواره از۴ الی۷ دی ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد که حاصل آن ارائه ی ابداعات٬ اختراعات٬ ابتکارات و فعالیت های علمی دانشجویان به عموم هست.
وی افزود: در بخش نمایشگاهی با اعزام سه نفر از دبیران در این بخش به رقابت می پردازیم.
محمدی در خصوص فعالیت های شاخص ارسال شده به سامانه ی جشنواره ملی گفت: در حوزه انجمن های علمی برگزیده٬ انجمن علمی مهندسی شیمی که امسال بسیار قوی فعالیت کردند٬ انجمن علمی مطالعات خانواده٬ انجمن علمی گیاهان دارویی٬ در حوزه فعالیت های علمی خلاقانه انجمن علمی گیاهان دارویی و دیگر انجمن ها میتوان اشاره کرد. در حوزه نشریات نیز خیلی سرمایه گذاری کردیم  و بیش از ۸ اثر داوری و به جشنواره ارسال شده است و امیدواریم در این عرصه نیز حائز رتبه شویم. 
وی تشریح کرد: در حوزه پژوهش اختراع و کارآفرینی تعداد زیادی اثر از طرف گروه ها٬ انحمن های علمی و اشخاص به جشنواره ارسال شده است که خوشبختانه عملکرد خوبی داشته و  انتظار این رو داریم که در جشنواره ملی نیز حائز رتبه شویم.

دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به تلاش های وافر در خصوص ارتقای فعالیت های انجمن های علمی نیز گفت: خوشبختانه از شروع سال تحصیلی۹۶-۹۷ به همت شورای دبیران انجمن های علمی و حوزه فرهنگی٬  توانستیم بیش از۵۰ طرح را تصویب و اجرا کنیم. 

وی در پایان سخنان خود گفت: فعالیت دبیران انجمن های علمی مختلف که در تصویب و اجرای طرح ها بیشترین تلاش را داشتند نشان از آمادگی کامل انجمن های علمی در یازدهمین جشنواره ملی حرکت هست و انشالله بتوانیم در سال های اتی نیز به همین منوال بدرخشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.