وزش باد در اغلب مناطق استان اردبیل بویژه در مناطق مرکزی استان تا پایان امروز ادامه دارد بطوریکه از پایان شب شاهد رگبارهای بارشی در استان خواهیم بود. 
علی دولتی مهر درگفتگو با ایسنا منطقه اردبیل با اشاره به اینکه وزش باد از ساعات اولیه روز جمعه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: وزش باد دراغلب شهرهای استان بویژه  مناطق مرکزی استان همچنان ادامه دارد بطوریکه سرعت آن در شهرستان مشگین شهر با سرعت ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت بیشتر از تمام مناطق استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه وزش باد در اردبیل روز گذشته 86 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده بود، یادآور شد: هم اکنون سرعت باد در اردبیل 45 کیلومتر بر ساعت می باشد بطوریکه این وضعیت در اغلب مناطق استان تا پایان امروز ادامه دارد و از نیمه های شب امروز در اغلب مناطق استان شاهد رگبار و بارش باران خواهیم بود و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.   به گفته دولتی مهر در مناطق نیر، نمین و فرودگاه نیز سرعت وزش باد نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است.
تند باد برخی مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد      امروز یکشنه سوم دی ماه آموزش‌وپرورش استان با صدور اطلاعیه درنوبت صبح مدارس برخی مناطق استان ارشق، سرعین، لاهرود، مشگین شهر، نمین، نیر، و هیر پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت تندباد تعطیل است..  همچنین به دلیل  وزش تندباد مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سری بعد از ظهر در شهر آبی بیگلو و بخش ویلکیج هم تعطیل اعلام شد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.