به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت افزود: جهان اسلام برای مقابله با استکبار و کفر و الحاد بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز دارد.
خطیب جمعه مشگین شهر با تبیین بخشی از توطئه های استکبار جهانی برای ایجاد نفاق بین مسلمانان تامین منافع هم پیمانان آمریکا با فروش تسلیحات نظامی ، ایجاد موج اسلام هراسی و ایران هراسی را از جمله این توطئه ها بیان کرد.
وی گفت: به یاری خداوند و با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و با هوشیاری مردم انقلابی ایران جمهوری اسلامی ایران اکنون به مانع بزرگی جهت دستیابی استکبار جهانی به اهداف شوم خود در منطقه شده است.
حجت الاسلام باوقار در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس وروز مجلس اظهار کرد: زندگی سراسر افتخارآمیز شهید مدرس الگوی مناسبی برای نمایندگان فعلی برای حل مشکلات سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی کشور است.
وی یکی از وظایف اصلی مجلس را نظارت مستمر به ثمر نشستن اهداف اقتصاد مقاومتی با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری دانست.
وی همچنین با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: تشکل های دانشجویی با حفظ استقلال و با عقلانیت سیاسی نباید به دستاویز گروه و جناح خاصی تبدیل شوند.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.