رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت روز دانشجو خبر داد. 
صادقی به ضرورت فرهنگ‌سازی در محیط دانشگاه تاکید کرد و گفت: لازم و ضروری است در خصوص روابط بین افراد نیز فرهنگ‌سازی صورت گیرد.  رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به حمایت دانشگاه از برنامه‌های دانشجویی، افزود: توجه به مسائل فرهنگی و دانشجویی در کنار آموزش و پژوهش در دستور کار قرار دارد. 
عباس فنی‌اصل رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در آستانه 16 آذر لازم است میان دانشگاه‌های استان هماهنگی انجام شود، گفت: روز دانشجو به نوعی روز استکبارستیزی است و باید از این فرصت برای آگاه‌سازی استفاده شود. 
وی به ضرورت حل مشکلات دانشجویان در این ایام تاکید کرد و گفت: در همه ایام باید بحث رضایتمندی دانشجویان مدنظر مسئولان باشد. 
فنی‌اصل با بیان اینکه انتظار می‌رود دانشگاه‌ها از سخنرانان تنش‌زا استفاده نکنند، افزود: همچنین دانشگاه‌ها می‌توانند از سخنرانان قوی کشوری سایر دانشگاه ها استفاده کنند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل به آشنایی دانشجویان با امام زمان(عج) و عصر حاکمیت ایشان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر شبهه‌ها بسیار زیاد و اطلاعات بسیار کم است که در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی هستیم. 
وی به ضرورت گرامیداشت روز دانشجو و ایام هفته وحدت تاکید کرد و گفت: به همین منظور روز یکشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا، درس اخلاق نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از طرف تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی استان در مسجد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد. 
حسنی به ضرورت حضور حداکثری دانشگاهیان در نماز جماعت تاکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم دانشجویان را با اهداف و برنامه‌های نظام آشنا کنیم، همچنین لازم است اساتید نیز در کنار تدریس دروس عملی، به مباحث مذهبی و مناسبت‌های روز نیز بپردازند.   نجیبه خروشی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز با بیان اینکه مرکز مطالعات فرهنگی از سال گذشته در جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل آغازبکار کرده است، گفت: آمادگی داریم در صورت تمایل دانشگاه‌ها در پنج محور اقدام به برگزاری کارگاه، نشست و میزگرد نماییم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.