به گزارش ایرنا، عدیل سروی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: 11مورد از این تعداد در حوزه مشاغل خانگی به بانک ملی معرفی شده و در این میان طرح های روستایی از اولویت های مهم می باشد.
وی در خصوص حوزه کشاورزی شامل دامداری ، زنبورداری ، گیاهان دارویی و باغ ، صنایع تبدیلی و تکمیلی شهرستان خلخال گفت: دراین حوزه ها در شهرستان خلخال 42 شغل تعریف شده که با تفاهم مجری طرح و اداره کار و امور اجتماعی به شهرستان ابلاغ شده است .
به گفته وی ، در خصوص سرمایه گذاری در حوزه خلخال با 45 میلیارد ریال سیلوی خلخال در حال اجراست و 26میلیارد ریال تسهیلات برای این منظور معرفی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص بحث بسته بندی کمپوت، مربا ، کنسرو، سبزیجات و فرآورده های لبنی در شهرستان خلخال نیز گفت: در این مهم مجوز 36هزارتن با اعتبار 33.7میلیارد ریال در حال پیگیری است.
سروی در خصوص بسته بندی و فراوری عسل100تنی و سرگل و گل زعفران نیز گفت : بحث الحاق پنج هکتار زمین حاشیه شهرک صنعتی خلخال در حال پیگیری است ، درخصوص بسته بندی وفراوری زعفران نیز در حوزه اصلاح الگو برای کشت در خلحال بستر اجتماعی و آموزش کشاورزان برای تولید زعفران ، بادام زمینی ، گل محمدی ، گیاهان دارویی اقدام ها در حال انجام است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص صنایع تبدیلی و بسته بندی و فراوری گیاهان دارویی برای شرکت گل ماهور در منطقه هشجین نیز گفت که مجوز لازم برای این معم صادر شده است.
سروی افزود: در حوزه تسهیلات اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و در خلخال نیز برای خرید 18دستگاه ادوات تراکتور افراد به بانک معرفی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درخصوص تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان نیز گفت: در استان 339 طرح با یک هزار و 130 میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده است .
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.