اولین مرکز درمانی – رفاهی کودکان سرطانی در اردبیل به همت بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی افتتاح شد
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور استاندار اردبیل و جمعی از خیرین در بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی اردبیل برگزار شد مرکز درمانی – رفاهی کودکان سرطانی در دو طبقه و با هدف ارائه خدمات به این بیماران شامل هتلینگ و همچنین تامین داروها و تجهیزات مورد نیاز با کمک خیرین مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: تاکنون 240 کودک سرطانی در این مرکز مورد پذیرش قرار گرفته که در این مدت تعدادی از آنها بهبود یافته و تعدادی دیگر نیز مراحل درمان را سپری می کنند.
جواد قرآن نویس با یادآوری اینکه در این مرکز ما سعی کردیم از صفر تا 100 امکانات را برای کودکان سرطانی و خانواده های آنها مهیا کنیم، خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است تا این کودکان بدون پرداخت حتی کمترین هزینه مراحل درمانی خود را سپری کنند.
وی با اشاره به اینکه در دو طبقه این مرکز با همراهی خیرین کلیه امکانات درمانی، دارویی و رفاهی برای بیماران تامین شده است، اضافه کرد: با تجهیز این مجموعه با کمک خیرین سعی مان بر این است تا بیماران و خانواده های آنها با کمترین دغدغه امیدوار به بهبودی فرزندانشان باشند.
در این مراسم شهردار اردبیل نیز یاد و خاطره خیرین بزرگ استان نظیر حاج لطیف نباتی و علیپور را گرامی داشت و اظهار کرد: این نهایت ایثار است که عده ای بدون کوچکترین چشمداشتی تمام سرمایه های خود را در اختیار نیازمندان به ویژه کودکان سرطانی قرار داده تا با بهبودی آنها دلشان شادمان شود.
جمید لطف اللهیان افزود: ورود این خیرین زمینه ای را فراهم کرده تا خانواده های این بیماران به رغم سنگینی هزینه تنها دغدغه درمان فرزندان خود را داشته باشند و جای خوشحالی است که افراد خیر در اوج گمنامی در سنگر تامین سلامت مردم ورود پیدا می کنند.
در این مراسم از تندیس خیر اردبیلی متین صادقی اهدا کننده زمین ساختمان مجموعه حمایت از کودکان مستمند و سرطانی رونمایی شد و دو طبقه از این ساختمان به عنوان مرکز درمانی و رفاهی مجهز برای ارائه خدمات به کودکان سرطانی مورد بهره برداری قرار گرفت.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.