مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حمایت تمام قد سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی براساس ضوابط و مقررات قانونی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کریم حاجی‌زاده در دیدار گروه سرمایه‌گذاری البین بانک روسیه اظهار کرد: وظیفه ما ایجاد امکانات توسعه‌ای و زیرساخت در بخش گردشگری برای حضور راحت و مطمئن سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که در قالب 16 حوزه این حمایت‌ها و همراهی‌ها را انجام می‌دهیم.

وی به 16 ماموریت این سازمان در حمایت و همراهی از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: از این 16 حوزه حمایتی بخشی که مرتبط با تامین زیرساخت‌های گردشگری ساحلی و دریایی است به دلیل مهیا نبودن شرایط در استان اردبیل امکان تحقق ندارد اما در سایر حوزه‌ها نظیر راه‌اندازی دفاتر خدمات گردشگری، توسعه مراکز تفریحی و توریستی، مجتمع‌های بین راهی، اقامتگاه‌های بومی و غیره ما به راحتی می‌توانیم در چارچوب قوانین و مقررات حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: براساس چارچوب مصوب هیئت دولت برای این پروژه تامین 400 هکتار زمین با یک جانمایی مناسب وظیفه ماست که قطعا در کمیته فنی سازمان که با حضور 10 عضو برگزار می شود ما نسبت به تصویب ابعاد این طرح در چارچوب مقررات اقدام می کنیم.

حاجی‌زاده گفت: بعد از موافقت اولیه و استعلام از 13 دستگاه موافقت اصولی صادر می‌شود که در این بین اهلیت اجرایی و مالی سرمایه گذار نیز برای ما مهم است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی در چارچوب قوانین و مقررات تعریف شده از سرمایه‌گذاری مشروع داخلی و خارجی حمایت می‌کند و قطعا در اجرای این پروژه نیز حمایت‌ها و همراهی‌های واقعی را شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.