به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تشریح سیره و روش نبی مکرم اسلام گفت: در حالی که یکی از ویژگی های برجسته حضرت محمد (ص) رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه یتیمان بود هم اکنون تعداد زیادی از ایتام این شهرستان بدون حامی هستند.
وی با تقدیر از نیروهای امدادی ، نظامی ، انتظامی و مردم نوعدوست کشور در خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور گفت: عمق فاجعه زیاد است و مردم زلزله زده همچنان نیازمند یاری هموطنان می باشند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج تشریح کرد: هفته بسیج باید به هفته ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی که همان ولایت مداری و دشمن ستیزی می باشد، تبدیل شود.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین با تبیین خصوصیات و ویژگی های بسیج گفت: داشتن بصیرت و آگاهی ، احساس مسوولیت ، مبارزه با مفاسد اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی ، ارتباط با خدا و ولایت مداری همواره باید سرلوحه بسیجیان باشد.
امام جمعه مشگین شهر در ادامه با تبریک انتخاب شهرداران جدید شهرهای لاهرود ، مرادلو و فخرآباد از روند طولانی شدن معرفی شهردار جدید مشگین شهر انتقاد کرد.
حجت الاسلام باوقار افزود: هر گونه سنگ اندازی در این مسیر ضایع کردن حقوق شهروندان است و اعضای شورای شهر و مسوولان مرتبط باید هر چه سریع تر باید در این خصوص اقدام کنند.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.