به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرزاد قلندری روز یکشنبه در آیین اعطای حکم 9 شهردار استان اردبیل افزود: : شهرداری ها باید نسبت به کسب درآمد بیشتر تلاش کرده و از جذب نیروی اضافی در شهرداری ها پرهیز کنند.
وی با اشاره به جذب نیروهای غیر متخصص در شهرداری ها در سال های گذشته گفت: این اقدام نسنجیده باری سنگین بر دوش شهرداری هاست.
وی بیان کرد: برای پرداخت حقوق این کارکنان نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم و شهرداران باید با صرفه جویی در هزینه های مربوط به آبادانی شهر در راستای جذب ثروت و درآمد برای پرداخت حقوق کارکنان اقدام کنند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل اضافه کرد: شهرداری باید بر اساس قانون به وظایف مرتبط با خود ورود یافته و با تعامل با شوراها و فرمانداران و بخشداران نسبت به انجام امور اقدام کنند.
قلندری ادامه داد: هر چه تنش در شهرداری ها بیشتر باشد به همان میزان از فرصت خدمت رسانی کاسته می شود.
وی همچنین شوراها را به پرهیز از ورود به مسایل اجرایی شهرداری ها فراخواند و گفت: شوراها باید اجازه دهند تا شهرداران وظایفی را که در قانون به عهده آنان گذاشته شده را به نحو احسن به انجام برسانند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های کوتاه مدت مربوط به آبادانی شهرها خواستار انجام مطالعات علمی برای اجرای پروژه ها شد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.