حامد رضایی گفت: وعده‌های که تا به امروز داده شده به بازیکنان تاکنون محقق نشده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، تمرین روز گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه به‌دلیل عملی‌ نشدن تعهدات مالی باشگاه درباره بازیکنان این تیم تعطیل شده بود.

سرعتی زن شهرداری ارومیه درباره امتناع و اعتصاب بازیکنان تیم در تمرین دیروز گفت: بازیکنان تیم پیگیر حق و حقوق خود هستند و با توجه مشکلات مالی که مجموعه شهرداری ارومیه با آن گریبان‌گیر است، وعده‌های داده شده به بازیکنان  تاکنون محقق نشده است.

حامد رضایی ادامه داد: هم اکنون نیز وعده‌هایی داده شده تا قبل از بازی با بانک‌سرمایه بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که تا این لحظه تنها 2 بازیکن تیم پیش‌قرارداد دریافت کرده‌اند و مابقی بازیکنان هیچگونه دریافتی نداشته‌اند.

وی درباره وضعیت روحی و آمادگی تیم قبل از بازی با بانک‌سرمایه تصریح کرد: تیم از وضعیت روحی و روانی شرایط خوبی دارد و باید بر این نکته اذعان داشت باخت مقابل تیم شمس تنها یک اتفاق بود. مقابل بانک‌سرمایه نیز تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم برد و تنها هدف‌مان پیروزی در این مسابقه است.

سرعتی زن شهرداری ارومیه درباره هواداران تیم نیز اظهار داشت: باید به هواداران نیز حق داد ولی به مرور زمان تیم شرایط بهتری خواهد داشت. از هواداران درخواست می‌کنیم برای حمایت از تیم محبوب خود به سالن مسابقات بیایند چراکه تیم به حمایت هواداران نیاز دارد و قهر هواداران با تیم قابل قبول نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.