به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر افزود: انتظار مردم از آقای بهنام جو توسعه متوازن استان ، تعامل با همه جناح ها و گروههای سیاسی ، توجه به شایسته سالاری و تلاش در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می باشد.
او اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مطالبات مردم مشگین شهر تکمیل بزرگراه اردبیل - مشگین شهر - اهر و تکمیل راه آهن اردبیل و اتصال آن از مسیر مشگین شهر به پارس آباد مغان می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سکوت معنی دار رسانه های غربی در مورد راهپیمایی بزرگ اربعین را نشان دهنده خشم استکبار جهانی و ایادی آن از تشکیل بزرگترین اجتماع جهان توسط شیعیان دانست.
امام جمعه مشگین شهر همچنین با تشریح بخش دیگری از توطئه های استکبار جهانی از جمله اعمال تحریم های ظالمانه و یکطرفه و تلاش برای ایجاد اختلاف در داخل کشور ایران اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب ترامپ را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.
وی در ادامه بحث هفته گذشته در مورد سبک زندگی سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی به بندگان را از دیگر خصوصیات برجسته آن حضرت بیان کرد.
وی گفت: بر اساس آموزه های دینی در دین مبین اسلام ملاک و سنجش یک فرد مسلمان پس از ایمان بخدا میزان خدمت آن فرد به همنوعان خود می باشد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.