مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از ورود ماهانه هزار فقره پرونده به این اداره کل خبر داد و گفت: این در حالی است که ماندگاری پرونده‌ها کمتر از 50 فقره می باشد. 
. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، حسین نجف زاده در نشست با خبرنگاران با بیان این  مطلب افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۹۵۸ فقره پرونده تشکیل شده است بطوریکه که می توان بیشترین آن در حوزه کالا وخدمات با چهار هزار و ۳۲۷ مورد دانست. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره افزایش قاچاق کالا در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از تشکیل ۶۵۲ پرونده قاچاق کالا از هفت ماهه سال جاری خبر داد. 
به گفته وی در حوزه بهداشت و درمان نیز 979 فقره پرونده در سال جاری تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه بوده است. 
نجف زاد در ادامه از افزایش قاچاق سیگار در استان اردبیل ابراز نگرانی کرد وگفت: در سال جاری 145 فقره در ارتباط با سیگار پرونده تشکیل شده است. 
وی تشدید نظارت و بازرسی در سطح استان را یادآور شد و گفت:  در حوزه چوب و زغال نیز هفت‌ماهه سال ۹۴، ۴۳ پرونده، سال ۹۵، ۷۰ پرونده و در سال جاری ۷۲ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به وضعیت تعاونی های مرز نشین استان گفت: اتهامات وارده در حوزه در شعبه قاچاق سنگین در حال بررسی است و هنوز به صدور رای و نتیجه نهایی نرسیده بطورکه 15 پرونده در این خصوص تشکیل و ده مورد بصورت نیابت در حال رسیدگی است.      
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.