به گزارش ایرنا ، علی نباتی روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال افزود: هرگونه اتلاف سگ های بی پناه با استفاده از شیوه های قدیمی و شلیک تیر مستقیم همواره مورد اعتراض مردم بویژه تشکل های غیر دولتی حمایت از حیوانات بوده و از این پس شهرداری باید اقدام به زنده گیری آنها کند.
وی همچنین درباره تعطیلی و جمع آوری قلیانسراها گفت: جمع آوری قلیانسراهای فعال خلخال تنها در صورتی امکان پذیر است که نحوه فعالت این اماکن صنفی غیر مجاز ، فاقد پروانه و یا شکایتی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای همسایگان این اماکن در محاکم قضایی طرح شود.
وی اظهار کرد: تا زمانی که جایگزین مناسب برای قلیانسراها پیدا نشده ، اصرار بر جمع آوری آنها غر منطقی بنظر می رسد و نباید در این زمینه با عجله و شتاب تصمیم گیری کرد.
دادستان خلخال در عین حال گفت که فعالیت قلیانسراهای این شهرستان مدیریت شده و از فعالیت آنها در غیر ساعات کاری اعلام شده به خصوص ساعات پس از 23 شب جلوگیری می شود.
وی با انتقاد از طولانی شدن پروسه زمانی راه اندازی سایت جدید زباله های شهری خلخال و تعطیلی محل فعلی دفن زباله که سلامتی شهروندان را در معرض خطر قرار داده افزود: علت اصلی این کار ندانم کاری مسوولان وقت گذشته در شناسایی محلی مناسب برای راه اندازی سایت دفن زباله های شهر خلخال است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ادامه فعالیت محل فعلی دفن زباله خلخال تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و در صورت ادامه این روند و تاخیر در راه اندازی سایت جدید در خارج از شهر قطعا محل فعلی با دستور دادستانی تعطیل خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.