مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعیه هواشناسی از بعد از ظهر فردا تا صبح سه شنبه ضمن کاهش ٣ تا ٦ درجه ای دما ، وزش باد و بارش باران بویژه در مناطق شمالی استان و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی انتظار می رود.
وی اضافه کرد: وزش باد نیز در برخی مناطق استان آغاز شده و تا سه شنبه سرعت آن تند تا شدید خواهد شد.
امامی گفت: از بعداز ظهر فردا با تغییر جریانات و حاکمیت ناپایداری ها بتدریج بر میزان ابرها افزوده شده و در برخی مناطق استان آسمان ابری همراه با بارش باران گاهی با رعد وبرق انتظار می رود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: تقویت گلخانه های استان ، کنترل و بازدید بادشکن اطراف مزارع ، حفاظت از کندوهای زنبور عسل ، حفاظت از تجهیزات آبیاری ، حفاظت از تاسیسات عمومی شهر و بازدید از تابلوهای بزرگ سطح شهر از جمله مواردی است که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی رعایت شود.
امامی از شهروندان خواست از توقف در مسیرهای خطرناک و نیز مسیر ساختمان ها و دیوارهای نیمه کاره و فرسوده ، درختان کهنسال و رودخانه ها خودداری کنند.
وی همچنین از رانندگان خواست هنگام وزش باد با احتیاط رانندگی کنند.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.