به گزارش ایرنا ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال روز سه شنبه در بازدید فرماندار خلخال از عملیات اجرایی این پروژه گفت: در این طرح عملیات لکه گیری ، بهسازی ، مرمت و روکش آسفالت این راه به طول 10 کیلومتر حد فاصل روستای خمس از توابع بخش مرکزی خلخال تا روستای اسبو از توابع بخش شاهرود این شهرستان اجرا خواهد شد.
محمد قربانی همچنین به خط کشی راه های ارتباطی بین شهری خلخال در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: خط کشی مسیر تازه آسفالت شده خلخال به اسالم ، خلخال به شاهرود و سایر راههای بین شهری این شهرستان در دستور کار این اداره قرار گرفته و قبل از بارندگی های برف و یخبندان جاده ها از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه روکش آسفالت راه در این مسیر از رانندگان عبوری خواست جوانب احتیاط را در مسیر اجرای آسفالت رعایت و با مجریان پروژه در طول مسیر همکاری کنند.
فرماندار خلخال نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش مسوولان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در بهسازی و مرمت راههای ارتباطی گفت: در گذشته شاخص بهره مندی مردم خلخال از راههای آسفالت روستایی کمتر از 30 درصد بود.
فریدون بابایی افزود: با تلاش های صورت گرفته در چهار سال گذشته این شاخص ارتقا یافته و با تکمیل واجرای پروژه های راهسازی در دست اجرا بزودی شاخص بهره مندی اهالی روستاهای خلخال از راه ارتباطی آسفالت به میانگین شاخص استانی خواهد رسید.
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع بوده و این استان را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.