به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، محمد قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد:  پس از چهار ماه تعطیلی مراحل بازگشایی محور خلخال - پونل که به دلیل  بارش سنگین برف و ریزش بهمن مسدود شده بود، آغاز شده است و در آینده‌ای نزدیک این محور به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که هدف اصلی ما حفظ جان مردم است، افزود: امیدواریم با تلاشهای انجام یافته نیروهای راهداری خلخال در کمترین زمان ممکن بتوانیم این محور را مراحل عملیات بازگشایی این محور را به اتمام رسانده و شاهد تردد رانندگان در این مسیر باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان این‌که مراحل بازگشایی این محور از 19 فروردین ماه امسال آغاز شده است، گفت: عملیات بازگشایی این محور از بالادست روستای مجره و از سه راهی پونل در حوزه خلخال و از سوی اداره راهداری و حمل و نقل رضوانشهر از زندانه به طرف خلخال و از سه راهی پونل به رضوانشهر آغاز شده است.

قربانی با اشاره به این‌که 6 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و یک دستگاه برفروبی در حال بازگشایی مسیر هستند، بیان کرد: اننظار می‌رود تا آخر این هفته شاهد بازگشایی کامل این محور و برقراری تردد در این مسیر باشیم که تلاش بی‌وقفه نیروهای راهداری در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با بیان این‌که این شهرستان  از دو مسیر خلخال - اسالم و خلخال - پونل به استان گیلان و مرکز کشور وصل می‌شود، تصریح کرد: ایجاد تونل و گالری مصنوعی یکی از راهکارهای برای این محور است که در دستور کار قرار داده شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611950
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.