به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خلخال افزود: کاهش سطح جرایم خشن و کیفری همراه با تلاش ماموران انتظامی خلخال در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا سبب شده تا نیروی انتظامی این شهرستان عنوان برتر را در بین شهرستان های استان اردبیل کسب کند.
وی حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه را از اهم وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: با تقویت نیروی انسانی ، ناوگان لجستیکی و ارتقای انضباط رفتاری پرسنل تحت فرماندهی انتظامی خلخال سطح خدمات پلیسی ارائه شده به مردم در سال جاری نسبت به سال های گذشته از نظر کمی و کیفی افزایش یافته است.
سرهنگ نمازی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برنامه ریزی برای اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی در طول این هفته در خلخال خبر داد.
حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این آئین با اشاره به ناامنی های موجود در بیشتر کشورهای منطقه گفت: امنیت پایدار امروز کشور که با تلاش نیروهای انتظامی ، نظامی و امنیتی حاصل شده نتیجه تلاش جان برکفان برقراری نظم ، امنیت و آرامش در کشور است و این مهم از افتخارات نظام اسلامی ایران است.
وی افزود: کشور در حال توسعه ایران اسلامی همواره دشمنان مختلفی در عرصه های مختلف از جمله عرصه اجتماعی داشته و نیروی انتظامی با اقتدار تمام موفق به مقابله با افراد مخل نظم و آرامش جامعه شده و نقش این نیرو در هموار کردن راه توسعه کشور بسیار ارزنده است.
در این مراسم که در سالن ورزشی 9 دی بسیج خلخال برگزار شد از پرسنل نمونه ،برتر ، خدوم و تلاشگر فرماندهی انتظامی و نیز مسوولان اجرایی همکار با این فرماندهی تجلیل شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.