سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: براساس برنامه ابلاغ شده کشوری در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی تلفات برق را در استان اردبیل به 9.11 رسانده ایم که این رقم باز هم قابل کاهش است
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حسن محمدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی چهار برنامه اولویت دار برای ما ابلاغ شده است که یکی از آنها نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی است.
وی با بیان اینکه در سطح کشور قرار است 50 هزار دستگاه کنتور هوشمند نصب شود، تصریح کرد: سهمیه استان اردبیل در این زمینه نصب 3 هزار کنتور هوشمند است که تاکنون نیمی از آنها نصب شده است.
سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل دومین برنامه ابلاغی را احداث و توسعه نیروگاه های حرارتی و خورشیدی اعلام کرد و بیان داشت: در کشور قرار است به ظرفیت 4 هزار و 219 مگاوات این نیروگاه ها راه اندازی شود که سهمیه استان اردبیل نیز 6 مگاوات احداث نیروگاه سی اچ پی و 5 مگاوات نیروگاه زمین گرمایی است.
محمدی افزود: ما در هفته دولت نیروگاه سی اچ پی شهید بالازاده انگوت را افتتاح و وارد مدار کردیم و نیروگاه خورشیدی 250 کیلوولت در نمین با پیشرفت 63 درصد در حال اجراست.
وی از برنامه ریزی برای احداث 60 مگاوات نیروگاه سی اچ پی در استان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: 6 پست 63 و 230 کیلوولت قرار است احداث کنیم که پیشرفت فیزیکی این پست های فوق برق 65 درصد است.
سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل یکی دیگر از برنامه های ابلاغ شده را برق رسانی به سه روستای کمتر 20 خانوار اعلام کرد و گفت: ما تمام روستاهای بالای 20 خانوار را در استان برقدار کردیم و در هفته دولت نیز سه پروژه را به بهره برداری رساندیم اما تلاش می کنیم به تعهد امسالمان که برق رسانی به سه روستاست تا دهه فجر عمل کنیم.
محمدی در پایان سخنان خود به تلاش شرکت توزیع برق استان اردبیل در کاهش تلفات انرژی اشاره کرد و افزود: سهم کشوری 8.12 درصد تعیین شده ولی ما در حال حاضر تلفات خود را به کمتر از 9.11 رساندیم و همچنان سعی مان بر این است تا تلفات را با به حداقل رساندن انشعابات غیرمجاز تعدیل کنیم.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.