فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می‎خواهیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هشت سال جنگ به ایران تحمیل شد و ما قربانی نقشه‌ها و اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شدیم. 
وی با بیان اینکه ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها بود، ابراز کرد: در این جنگ هر دو ابرقدرت شرق و غرب پشت سر عراق ایستادند. 
بابازاده قانع ادامه داد: در جنگ ایران و عراق، تمامی کشورها ایران را تحریم کرده و از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به ایران خودداری کردند در حالی که در این مدت تجهیزات عراق سه بار نوسازی شد. 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: در این جنگ با حداقل امکانات و با تکیه بر ایمان توانستیم از کشور و انقلاب اسلامی محافظت کنیم. 
بابازاده قانع با اشاره به اینکه در جنگ عراق و ایران، مردم مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می‎خواهیم. 
وی با تاکید بر اتحاد و همدلی در همه حوزه‌ها، اظهار کرد: حتی اگر قرعه‌کشی هم باشد باز هم یک نفر از بین اساتید و دانشگاهیان به عنوان رئیس دانشگاه انتخاب می‌شود و ما باید از هر فردی که رئیس دانشگاه است، حمایت کنیم. 
گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: این دانشگاه در سال 95 مقام دوم کشور و در سال 94 مقام اول کشور را در کاروان راهیان نور به دست آورده است. 
وی با بیان اینکه دوستداران نظام و انقلاب با ایثارگری و فداکاری در طول هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند، اضافه کرد: باید همیشه و در همه حال قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها باشیم. 
صادقی ادامه داد: باید در تمامی لحظات و کارهایمان به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده شهدا و ایثارگران نباشیم؛ چرا که ما مدیون آنها هستیم. 
 رئیس دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای سختی است که در آن سربازان کشور کارنامه درخشانی در دفاع از خود به جای گذاشتند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.