سرگردعلی ایل بیگی روزسه شنبه به ایرنا گفت : غرفه زیارت مجازی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از دیگربخش های این نمایشگاه است که به همت ناحیه مقاومت شهید مطهری و بسیج اصناف تهران برای عاشقان ائمه اطهار(ع) امسال در نمایشگاه یادیاران ایجاد شده است .
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه یادیاران در2 بخش نمایشگاهی با غرفه های مختلف و متنوع وبخش نمایشی از 31 شهریورتا 4 مهر درباغ موزه قصربرگزارمی شود ، اظهارداشت : دربخش نمایشی به موضوع عملیات والفجر مقدماتی واتفاقاتی که در کانال کمیل برای رزمندگانی که درآنجا به درجه رفیع شهادت رسیدند در قالب تئاتر همراه با جلوه های ویژه می پردازد.
فرمانده ناحیه مقاومت شهید مطهری تهران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم همزمان شده است ، تصریح کرد: در پایان نمایش تئاتر کانال کمیل مراسم روضه خوانی و مداحلی آقا ابا عبدالله حسین علیه السلام به مدت نیم ساعت برگزارمی شود و همه عزاداران برسرسفرسفره امام حسین (ع) مهمان می باشند.
سرگرد ایل بیگی غرفه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی و نمایش فعالیت های نیروهای انقلاب در راستای محرومیت زدایی از سطح منطقه 7 ازدیگر فعالیت این نمایشگاه عنوان و تاکید کرد:تهیه جهیزیه برای نوعروسان و دعوت ازعلاقمند به شرکت دراین کارخداپسندانه از دیگرفعالیت های این نمایشگاه می باشد.
وی گفت : درغرفه امربه معروف ،روشهای صحیح امربه معروف و نهی ازمنکر این فریضه الهی که درمتن قیام آقا اباعبدالله حسین (ع) مشهود است به تصویرکشیده می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت شهید مطهری از دیگر بخشهای این نمایش را غرفه نوشته افزارهای ایرانی واسلامی عنوان کرد و افزود: دراین غرفه نوشته افزارهای تولید ایران که با فرهنگ کشورمان هماهنگی دارد در معرض دید و عرضه مردم قرار داده شده است .
سرگرد ایل بیگی گفت : البسه ، چادرمشکی و پوشاک تولید ایران دریکی دیگراز غرفه ها در معرض دید و فروش شرکت کنندگان دراین نمایشگاه قرار داده شده است .
وی اظهارداشت : درغرفه غذای سالم ، نمایش غذاهایی که با مواد ارگانیک تولید شده و تولیدات محصولات غذاهای ایرانی نمایش داشته می شود و در غرفه طب اسلامی علاقمندان می توانند از اطلاعات متخصصان این رشته استفاده کنند.
فرمانده ناحیه شهید مطهری با اشاره به نقش اصناف در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در این نمایشگاه بعضی ازخدماتی را که اصناف دردوران دفاع مقدس به رزمندگان ارائه می کردند به نمایش درآمده است که شامل نانوایی صلواتی ، پیرایشگاه صلوتی ،خیاطی صلواتی تعمیرعینک و ساعت صلواتی ودر مجموع به نقش اصناف در دفاع مقدس پرداخته می شود.
خبرنگار: موسی فعالیان
تهرام/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.