شهردار اردبیل گفت: شهدا تداوم بخش و ادامه دهنده راه و مکتب امام حسین(ع) هستند که با رشادت خود شمع فروزان ایثار و رشادت را روشن نگه داشته اند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حمید لطف اللهیان در مراسم ششمین یادواره شهدای بسیج شهرداری در محل حسینیه نمایشگاه رزمی- فرهنگی رمضان اظهار کرد: شهدای امروز ما با تاسی از سیره و روش امام حسین (ع) در مکتب دلدادگی و پیروی از ائمه اطهار هیچ گاه از بذل جان خود کوتاهی نکرده اند و باب شهادت همواره برای جوانان ما باز است. 
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تقارن این هفته را با ایام سوگواری امام حسین (ع) تقارنی ممتاز اعلام کرد و گفت: امام حسین(ع) شمع فروزان مکتب شهادت را با جانفشانی و ایثار خود در کربلا روشن کرد و امروز نیز جوانان ما این مکتب و مذهب را ادامه می دهند. 
شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما در بحث مدافعین حرم نیز نشان دادند که هیچ زمان از بارگاه حسین (ع) و زینب (س) دوری نخواهند کرد و شهید علی آقایی، شهید دهقانی نیا و در راس آنها شهید حججی بزرگوار این را در عمل اثبات کردند.   لطف اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل به عنوان یک دستگاه فرهنگی و اجتماعی وظیفه دارد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمک به اعتلای میهن اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.   وی برپایی نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه رزمی- فرهنگی رمضان را گامی موثر در شناساندن ابعاد مختلف جنگ و هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعلام کرد و بیان داشت: امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگر به این آموزه ها نیاز دارند چرا که غرب با حربه ای بزرگ همچون رخنه در اعتقادات جوانان ما وارد صحنه شده و می خواهد از این راه ضربه ای مهلک بر پیکره کشور ما وارد آورد. 
در ادامه این مراسم عضو شورای شهر اردبیل نیز در سخنانی امنیت امروز ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی و جانفشانی های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد. 
یعقوب عزیززاده بیان کرد: مدافعان حرم امروز رهروان این شهیدان هستند تا آرامش و امنیت جامعه ما همچنان حفظ شود.  در این مراسم مداحی شده و یاد و خاطره شهدای بسیج شهرداری گرامی داشته شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.