به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز سه‌شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان معارف و علوم اسلامی صدرای دلوار افزود: تهذیب نفس و کسب دانش به عنوان دو ویژگی مهم دانش آموزان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی محسوب می شود.
وی بیان کرد: از امتیازات دبیرستان های معارف اسلامی این است که قاطبه دانش آموختگان آنها ورودی به دانشگاه ها و حوزه های علمیه هستند.
وی در ادامه با تسلیت ایام محرم اظهارداشت:پیام واقعه کربلا از طریق حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به جامعه اسلامی منتقل شد و با درک بیشتر این دو بزرگوار زمینه تبیین معارف حسینی در جامعه فراهم می شود.
سروستانی گفت: هر کدام از دانش آموزان دبیرستان های معارف و علوم اسلامی باید یک مبلغ باشند و تلاش کنند هدف قیام امام حسین (ع) در بین نسل جوان بخوبی تبیین شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این که راه سعادت بشر در گروه ترویج فرهنگ امام حسین (ع) و تبعیت از آن است، افزود: دانش آموزان دبیرستان های معارف اسلامی برای تبیین معارف اسلامی در جامعه باید نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: همایش میثاق عاشوراییان استان بوشهر با سخنرانی آیت الله غلامعلی صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح پنجشنبه ششم مهر ماه در مصلای جمعه شهر اهرم برگزار می شود.
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا افزود:همایش میثاق عاشورائیان در راستای هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و با هدف بهره گیری از فرهنگ عاشورایی،درس ها و عبرت های عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام به شاخص های عزاداری های برتر از سوی هیات های مذهبی برگزار می‌شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.