دکتر قدرت اخوان اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 32 مصدوم این سانحه وضعیت 2 تن تقریبا وخیم می باشد که بنا به گزارش پزشکی خطر جدی نیز آنها را تهدید نمی کند.
وی بیان کرد: برای اطمینان از وضعیت عمومی مسافران، تمامی 32 مصدوم این سانحه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند.
وی بیان کرد: تقریبا اکثر قریب به اتفاق این مصدومان دارای جراحت های جزیی بوده و به صورت سرپایی مداوا شده اند.
به گزارش ایرنا، این اتوبوس از سرعین به سمت اصفهان و با 37 مسافر در حال حرکت بود که مسافتی پس از عبور از تونل اردبیل - آستارا در ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز واژگون شد.
یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل ، 2 دستگاه آمبولانس توسط هلال احمر اردبیل ، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان آستارا و سه دستگاه آمبولانس نیز از شهرستان نمین به محل حادثه اعزام و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند.
علت این حادثه در بررسی های اولیه لغزنده بودن جاده و بریدن ترمز این اتوبوس اعلام شده اما کارشناسان پلیس راه مشغول بررسی بیشتر موضوع هستند.
نمین در شرق اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع می باشد. گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا اغلب مه گیر و در پاییز نیز اغلب به خاطر بارش باران لغزنده می باشد.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انمتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.