فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ملت شریف ایران روی اقتدار نیروهای مسلح حساب ویژه باز کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار جلیل بابازاده‌قانع در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل با بیان اینکه 31 شهریور 1359 نظام جمهوری اسلامی ایران و آب و خاک کشور مورد تهدید قرار گرفت، افزود: در همین راستا انسان‌های مخلص و بی‌تمنا در نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم از آب، خاک، نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: ما سرباز کوچکی از مجموعه سیل‌آسای مردم شهیدپرور اردبیل و ایران اعلام آمادگی خود را در تمامی شرایط‌ها اعلام کرده‌ایم.

بابازاده‌قانع با بیان اینکه ما امانت‌دار بیت‌المال هستیم، ادامه داد: امانتی را که مردم به سپرده‌اند به نمایش می‌گذاریم تا دوستانمان خوشحال و دشمنانمان ناراحت شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بخشی از نیروهای نظامی و انتظامی ما در مرزهای کشور مستقر هستند و بخشی نیز امروز در رژه حضور دارند، تصریح کرد: سه هزار و 400 شهید استان از همین مکان مصلی بدرقه شدند و جانشان را با اخلاص تقدیم نظام کردند.

وی تاکید کرد: اگر نمایندگان شایسته و رئیس‌جمهوری شایسته انتخاب کرده‌ایم،پس برای گره‌گشایی از مشکلات مردم توقف چرا؟ پس باید با عشق به مردم خدمت کنیم.

بابازاده‌قانع تاکید کرد: ملت شریف ایران روی اقتدار نیروهای مسلح حساب ویژه باز کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.