نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:اقتدار جمهوری اسلامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و کارشکنی ها و تحریم ها نتوانست ایران را از پای درآورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با نیروی های مسلح و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال با اتحاد خود دشمن را به زانو درآوردند.

وی افزود: دفاع مقدس نقطه عطفی در فرهنگ اسلامی یا به تعبیر امام(ره) اسلام ناب محمدی بود، مسلماً لزوم حفظ و تأکید بر ارزش‌های این دوره نکته ‌عبرت‌آموزی است که باید به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:امام خمینی (ره) پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی در رأس آن آمریکا بودند که با هوشیاری تمام از انقلاب اسلامی، پاسداری و مراقبت نمودند و توانستند منافع سردمداران متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به چالش بکشند و سدی عظیم در برابر غارت منابع ایران و کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود:آنچه برای نسل باقی مانده از دفاع مقدس و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است.

وی افزود: شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش هاست که می‌بایست به خوبی تبیین و باز تعریف شود.

آیت الله طبرسی گفت:ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال دایماً حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام بود .

وی افزود: ارتش،سپاه،بسیج و نیروهای مردمی و انتظامی یک تاریخ بلند و درخشان به بلندای خورشید در تاریخ ایران و انقلاب ثبت کرده اند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تاریخ کم سابقه برای جمهوری اسلامی به شمار می آید و ادامه داد: نیت پاک موجب پیروزی دفاع مقدس شده است که این نیت باید در جامعه تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد:اقتدار جمهوری اسلامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و کارشکنی ها و تحریم ها نتوانست ایران را از پای درآورد.

آیت الله طبرسی گفت:هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با امام و رهبری  و شهداست بنابراین این هفته با ارامش  و با هدف خاری در چشم دشمنان اسلام برگزار شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.