به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد جعفری عصر یکشنبه درمراسم معرفی مسئول بسیج رسانه و افتتاح دفتر این تشکل در گنبدکاووس اظهار داشت: تقویت خبرنگار و رسانه همطراز انقلاب اسلامی از رویکردهای بسیج رسانه است.
وی گفت: بسیج رسانه می خواهد نخ تسبیح رسانه ها باشد تا در راستای اهداف انقلاب، امام و رهبری از این آرمان ها در برابر هجمه دشمنان دفاع کند.
جعفری اضافه کرد: برای دفاع از آرمان های انقلاب در برابر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی باید جبهه رسانه ای انقلاب و خبرنگار انقلابی تشکیل و تقویت شود.
وی محور کار بسبج را عقیدتی، بصیرتی و معرفتی دانست و تصریح کرد: امروز توسعه گفتمان انقلاب اسلامی، امام و رهبری در سراسر جهان از دیگر رویکردها و رسالت های بسیج رسانه است.
مسئول بسیج رسانه گلستان یادآور شد: برای تشکیل و تقویت جبهه رسانه ای و خبرنگاران انقلابی برگزاری دوره های تخصصی در دستور کار بسیج رسانه استان قرار دارد که علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی در سال های گذشته امسال نیز این دوره های تخصصی برگزار می شود.
جعفری با بیان اینکه یک رسانه انقلابی باید زبان گویای مردم باشد و مطالبات مردم را با نقد و تحلیل درست به مسئولان منتقل کند، افزود: مسئولان نیز باید با پذیرش نقدهای رسانه ها که از ارکان حکومت هستند درجهت رفع مشکلات مردم، به آن پاسخ دهند.
وی آموزش سواد رسانه ای به مردم و نیروهای بسیجی بویژه درحوزه فضای مجازی را از دیگر برنامه های بسیج رسانه در سال جاری دانست و اظهار داشت: برنامه امسال آموزش 600 تا 700 نفر است که تا 1000 نفر نیز قابل افزایش می باشد.
وی باتاکید بر ضرورت حرکت رسانه ها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فارغ از هر نوع جریان سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام تصریح کرد: رسانه یا خبرنگاری که اصل نظام و ولایت فقیه را زیر سئوال ببرد جایگاهی در بسیج رسانه ندارد.
به گزارش ایرنا در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز حضور داشت، مهدی باقریان از فعالان فرهنگی و رسانه ای این شهرستان به عنوان مسئول بسیج رسانه گنبدکاووس معرفی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.