با معرفی نفرات برتر در چهار رشته ورزشی مسابقات فرهنگی ورزشی مرزبانی کشور در اردبیل به پایان رسید
.

به گزارش ایسنا، در آئین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی مرزبانی کشور که در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد، در این مراسم رئیس تربیت بدنی مرزبانی کشور گفت: در این دوره از مسابقات که با هدف ارتقای توان جسمی و روحی کارکنان و سربازان وظیفه مرزبانی برگزار شد در چهار رشته شرکت کنندگان باهم رقابت کردند.

رییسعلی حاتمی با یادآوری اینکه در این دوره از مسابقات 20 تیم از یگان های مختلف مرزبانی حاضر شده و در مجموع 270 نفر ورزشکار به مدت سه روز به رقابت پرداختند تصریح کرد: در رشته شنا ستاد مرزبانی، آمادگی جسمانی اردبیل، رشته تیراندازی مرکز آموزش محمد رسول الله بیرجند و در طناب کشی نیز مرزبانی گلستان مقام های اول را به خود اختصاص داند.
 
اردبیل از استان های سفید مرزی کشور است

استاندار اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از همت و تلاش مرزبانان در دفاع از مرز و بوم کشور اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این رویداد ورزشی و فرهنگی در ییلاق ایران زمینه توان افزایی مرزبانان را فراهم آورد.

مجید خدابخش تصریح کرد: ما اگر امروز اقتدار و صلابتی در این کشور مشاهده می کنیم همه در سایه حضور هوشمندانه نیروهای مسلح است که سبب شده امروز کشورمان در امنیت کامل باشد.

وی به مرز 380 کیلومتری اردبیل با جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: استان اردبیل از استان های امن و سفید مرزی کشور است که کمترین تهدیدها و تعرضات مرزی را در این منطقه شاهد هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.