رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: افزایش مقالات اساتید و دانشجویان ما در نشریات بین‌المللی به میزان ۵۲ درصد در یک سال از یک پیشرفت چشمگیر حکایت دارد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، گودرز صادقی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ گفت: یک بار دیگر پاییزمان با گام‌های خجسته جوانان تازه به دانشگاه پیوسته رنگ بهار می‌گیرد و خانه دانش و فرهنگ از نشاط و شادابی آکنده می‌شود. 
وی ادامه داد: خداوند را به خاطر دادن فرصتی دوباره برای خدمت به نوباوگان علم سپاس می‌گذاریم و عهدی دوباره می‌بندیم تا در مسیر ارتقا و شکوفایی دانشگاه سر از پا نشناسیم. 
صادقی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در آستانه ورود به چهلمین سال تاسیس خود به بلوغ علمی نیز نزدیک‌تر می شود، افزود: صدها مدرس و محقق سختکوش آنچه را که در توان دارند در اختیار هزاران دانشجوی مشتاق علم قرار داده‌اند تا نام این دانشگاه بر سر زبان‌ها بیفتد و مانند نگینی ارزشمند در استان اردبیل و شمالغرب کشور بدرخشد. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه دانشگاه ما اساتیدی دارد که از پژوهشگران ۱ درصد برتر جهان هستند و مقالاتی را تولید می‌کند که در بین ۱ درصد مقالات برتر جهان جای گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: با راهیابی ۱۲ نفر از دانشجویان ما به مرحله کشوری المپیاد علمی دانشجویان، امسال رتبه دوم را در بین ۱۱ دانشگاه جامع و صنعتی وابسته به وزارت علوم در شمالغرب کشور احراز کرده‌ایم. 
وی با بیان اینکه افزایش مقالات اساتید و دانشجویان ما در نشریات بین‌المللی به میزان ۵۲ درصد در یک سال از یک پیشرفت چشمگیر حکایت دارد، تصریح کرد: در عرصه فعالیت‌های فرهنگی در دو سال متوالی و در بین تمام استان‌های کشور مقام اول و دوم را در کاروان‌های راهیان نور به دست آورده‌ایم. 
صادقی گفت: پیشرفت‌های دانشگاه در عرصه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سال‌های گذشته مدیون زحماتی است که تک تک همکاران و دانشجویان ما متحمل شده‌اند و با اتکا به خداوند یکتا و بی‌همتا و با تعصب و خودباوری موجب روسفیدی دانشگاه در پیشگاه شهدای بزرگ انقلاب و رهبر فرزانه میهن اسلامی شده‌اند. 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: اینک که فصلی نو و سالی پربارتر را به انتظار نشسته‌ایم، از همگان انتظار دارم در فضای همدلی و یکرنگی به گونه‌ای کار کنند که گویی شش دانگ دانشگاه به آنان تعلق دارد. 
وی افزود: هر آنچه که به نام دانشگاه محقق اردبیلی ثبت شود، متعلق به شماست، آنچه از موفقیت‌های ما به دست آمده، زمانی ارزشمند خواهد بود که خود را فرزندان یک خانه بدانیم و همچون برادران و خواهرانی مهربان یار و غمخوار یکدیگر باشیم. از خداوند بزرگ برای همه عزیزان به ویژه فرزندان دانشجو آرامش، آگاهی و آزادگی مسئلت دارم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.