عضوکمسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت مکلف است به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت بهای گندم کشاورزان به آنها سود روز شمار پرداخت کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رضا کریمی در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در اردبیل با بیان این مطلب گفت: در استان مسئولیت این کار با غله است و مسئولان استان به ویژه معاونت اقتصادی استاندار در این زمینه باید پاسخگوی زارعان باشند. 
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در برنامه بودجه امسال دولت را موظف کردیم تا به ازای هر روز تاخیر جریمه به کشاورزان پرداخت شود. 
عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز گفت: در این نمایشگاه 50 شرکت داخلی و خارجی حاضر شدند که ۴۷ شرکت داخلی و ۳ شرکت از انگلستان وهندوستان هستند. 
وی افزود: در این نمایشگاه که از ۱۵ استان کشور حضور دارند، آخرین تکنولوژی و دستاوردهای مدرن بخش کشاورزی درمعرض دید عموم قرار گرفته است. 
سروی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه زمینه آشنایی فعالان بخش کشاورزی با تجهیزات و نوآوری‌های جدید را فراهم آورده است، بیان کرد: این نمایشگاه که در آن آخرین دستاوردهای کشاورزی شامل آبیاری مدرن، دام و طیور، زراعت و باغبانی و غیره به نمایش گذاشته شده است، از ساعت 16 الی 21 همشهریان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و فعالان این بخش از امروز تا ۲۴ شهریور ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.