به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود:هفته دولت این فرصت را به مدیران می دهد که در این زمینه تلاش کنند و کارها و برنامه های خود را برای اطلاع مردم ارایه دهند.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی در استانها افزود: امسال 10 درصد به اعتبارات عمرانی استان اضافه شده که نشان از باور مدیریت اجرایی استان ها از سوی دولت می باشد .
استاندار اردبیل با اشاره به عملکرد دولت تدبیروامید افزود: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ، منطقه ویژه اقتصادی، شبکه پایاب خداآفرین و طرح مطالعاتی پهنه های معدنی از جمله طرح های بزرگ و زیربنایی دولت در این استان است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه منطقه آزاد تجاری، صنعتی در دولت تصویب شده و در مرحله بررسی نهایی در مجلس شورای اسلامی می باشد، عملیات منطقه ویژه اقتصادی هم در مساحت 2 هزار هکتار توسط شرکت سرمایه گذاری شاهد شروع شده و پیگیر هستیم برخی زیرساخت های لازم تامین شده و به سرعت اجرایی شود.
خدابخش شبکه پایاب خداآفرین را در رونق اقتصادی استان موثر دانست و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح یک میلیون و 400 هزار تن به تولید محصولات کشاورزی استان اضافه می شود.
استاندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار و 600 نفر در این طرح با یک هزار و 600 دستگاه ماشین آلات مشغول به کار هستند که به سرعت تمام و با دو شیفت کاری و با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.
استاندار اردبیل طرح راه آهن اردبیل را جز مطالبات اصلی مردم اعلام کرد وافزود:اعتبارات این طرح ناچیز است اما رئیس جمهوری به مردم اردبیل قول دادند تا آخر دولت دوازدهم راه آهن اردبیل تکمیل و به بهر برداری برسد.
به گزارش ایرنا ، همزمان با ایام هفته دولت 324 طرح عمرانی و اقتصادی در استان اردبیل افتتاح می شود
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.