به گزارش ایرنا، میرحمایت میرزاده روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: بدهی دولت به فرهنگیان هنوز به صفر نرسیده و خواسته اصلی آنها تسریع در پرداخت مطالبات معوق از سوی دولت است.
وی با اشاره به رعایت مقررات و ضوابط در دستگاه های اجرایی استان اردبیل گفت: این استان در اجرای مقررات بعنوان یک شاگرد اول عمل کرده و همین حساسیت مانع انجام برخی کارها شده و باید اجرای مقررات و ضوابط تسهیل شود.
وی اضافه کرد این بدان معنا نیست قوانین موجود رعایت نشود بلکه لازم است قوانین دست و پاگیر در دستگاه های اجرایی برداشته شود .
محمد فیضی نماینده اردبیل ،نیر ، نمبن و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: خواسته اصلی از دیوان محاسبات این است که شجاعت را از مدیران نگیرند تا مدیران با پشتکار کارشان را ادامه دهند .
وی افزود: یکی دیگر از خواسته ها استفاده از توان مدیریتی آذری ها در استان های مختلف است که به رغم دارا بودن قابلیت ها هنوز از توان و تخصص مدیران آذری در دیوان محاسبات بخوبی استفاده نشده است .
این نماینده اردبیل در مجلس بااشاره به داشتن قابلیت های مهم گردشگری در سرعین گفت: سرعین یکی از شهرهای توریستی کشور است که دستگاه های اجرایی کشور می توانند برای رفاه کارکنان همایش ها و گردهمایی های مختلف را در این شهر برگزار کنند تا هم رفاه کارکنان تامین شود و هم ظرفیت های گردشگری سرعین در کشور بخوبی شناخته شود.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.