به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی خلخال افزود: امسال 280 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان و ماده 180 برای اجرا و تکمیل 273 طرح و پروژه عمرانی این شهرستان تخصیص یافته است.
او گفت: با وجود تخصیص 20 درصد از سر جمع اعتبارات استانی به پروژه های فنی و اعتباری و طرح های اقتصاد مقاومتی و توسعه ای منطقه و نیز پنج درصد به طرح های توسعه کشاورزی استان اردبیل سر جمع اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته 37 درصد رشد نشان می دهد.
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات استانی سال گذشته اظهار کرد: در توزیع اعتبارات امسال شهرستان عملکرد دستگاههای اجرایی لحاظ می شود.
وی افزود: مسوولان اداراتی که موفق به جذب 49 درصدی اعتبارات سال گذشته شده اند امسال نیز از اعتبارات مناسبی بهره مند و دستگاههای اجرایی نیز که نتوانسته اند این اعتبارات سال قبل را جذب کنند از اعتبارات امسال نیز محروم خواهند شد.
وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات سال گذشته خلخال غیر متوازن بوده و برای برخی از پروژه ها اعتبار بیش از مورد نیاز تخصیص و برای برخی نیز اصلا اعتباری منظور نشده گفت: در توزیع اعتبارات امسال شهرستان برخی الزامات پروژه های عمرانی لحاظ و بخشی از سر جمع اعتبار برای تکمیل پروژه های ضروری شهرستان تخصیص خواهد یافت.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.