معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری در استان اردبیل در حوزه گردشگری انجام شده است.

اقبال عباسی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه اردبیل یک استان گردشگری بوده و افق توسعه استان نیز کشاورزی، گردشگری و صنعت است، گفت: مهمترین اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز در حوزه گردشگری است.

وی با بیان اینکه بیشتری سرمایه‌گذاری در استان اردبیل در حوزه گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: اگر نتوانیم گردشگر جذب کنیم، طبیعی است سرمایه‌گذاری‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند.

عباسی با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر، امکانات، تجهیزات و فرهنگ لازم است، به ضرورت ارتقای سطح فرهنگی و زیرساخت‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تاکید کرد و افزود: سالانه بیش از 10 میلیون نفر گردشگر به استان اردبیل می‌آید، ولی جای سوال است که از این تعداد چقدر توانسته‌ایم برای استان درآمدزایی و برای مردم استان اشتغالزایی کنیم؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه باید به تورگردانی و طبیعت‌گردانی اهمیت ویژه قائل شویم، خاطرنشان کرد: مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نیز باید در استان اردبیل تقویت شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.