نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت : آغاز عملیات اجرایی اراضی پایاب سد احمد بیگلو نمادی از همت دولت تدبیر و امید است

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ولی ملکی در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات اجرائی فاز اول اراضی پایاب سد احمد بیگلو با اعلام این مطلب، افزود: در طول دولت یازدهم در این منطقه شاهد آغاز کارهای عمرانی و زیربنایی هستیم که در بخش کشاورزی شاهد پیشرفت‌های چشمگیری می‌باشیم.

وی افزود: این طرح که از محل اعتبارات آب‌های مرزی اعتبارات آن تامین شده و از عنایات خاص مقام معظم رهبری است،  نمادی از همت دولت دولت تدبیر و امید است که خوشبختانه به صورت متوازن بخش کشاورزی که در اقتصاد مقاومتی نقش محوری داشته همتراز با صنعت گردشگری در حال توسعه می‌باشد، که به فراخور استعداد منطقه در بحث صنعت باغداری در بخش زراعت هم شاهد پیشرفت هستیم .

  عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعداد بالای منطقه با گرایش‌های مختلف بخش کشاورزی، گفت: تمامی مسئولان در سطح استان و ملی برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بیش از پیش همت گمارند تا با جلوگیری از خروج محصولات خام کشاورزی از منطقه همواره شاهد افزایش سود اقتصادی تولیدکنندگان و بهره‌برداران باشیم، که در این صورت به طور مستقیم از مهاجرت روستاییان به شهرها و مراکز شهرنشینی جلوگیری به عمل خواهد آمد .

  ملکی اظهارامیدواری کرد: در توسعه آبیاری تحت فشار نیز که یک طرفه آن خود تولیدکنندگان و کشاورزان می‌باشند، کارشناسان و مسئولان در راستای افزایش راندمان آبیاری و اصلاح الگوی مصرف بیش از پیش تلاش نمایند.

وی همچنین از مسئولان استانی خواست در سطح استان در توزیع اعتبارات عمرانی برای افزایش سهم این تعیین منطقه توجه نمایند تا به لحاظ حاضر توریست‌پذیر بودن منطقه در تمامی بخش های اجتماعی شاهد رونق و توسعه واقعی باشیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.