نماینده تام‌الاختیار آزمون در استان اردبیل گفت: استان اردبیل میزبان 18 هزار و 881 داوطلب آزمون سراسری سال 1396 است.

مرتضی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل میزبان 18 هزار و 881 داوطلب آزمون سراسری سال 1396 است، گفت: این آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در شهر اردبیل در سه حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، پیام نور اردبیل و آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: بیشترین فراوانی داوطلب در آزمون سالجاری در گروه علوم تجربی است.

وی گفت: آزمون سراسری سال 1396 همزمان با سراسر کشور در شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر و خلخال نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه آزمون گروه علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه، گروه هنر عصر پنجشنبه، گروه علوم تجربی صبح جمعه و گروه زبان‌های خارجه عصر جمعه برگزار خواهد شد، گفت: در شهر اردبیل همه آزمون‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی بوده و تنها آزمون گروه علوم تجربی در سه حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزمون‌های صبح راس ساعت 8 و آزمون‌های عصر راس ساعت 15:30 شروع خواهند شد، گفت: در گروه علوم ریاضی یک هزار و 463 داوطلب، در گروه علوم تجربی سه هزار و 841 داوطلب، در گروه علوم انسانی یک هزار و 582 داوطلب، در گروه هنر 413 داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی یک هزار و 145 داوطلب در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی آزمون خواهند داد.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد داوطلبان در استان اردبیل خواهران هستند، افزود: چهار هزار و 277 داوطلب نیز در حوزه‌های امتحانی دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل آزمون خواهند داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.