به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از میدان سپاه به سمت مصلای امام خمینی (ره) میعادگاه نماز جمعه این شهر مرزی برگزار شد و مردم مومن و روزه دار این شهر در هوای گرم با شعارهای کوبنده خود به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین پرداختند.
مردم ولایی پارس آباد با حضور پرشور و حماسی خود در این راهپیمایی ، شعارهای 'مرگ بر اسراییل' و 'مرگ بر آمریکا'، 'اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد ' ، 'اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است' ، 'مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل' سرداده و ضمن تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و اعلام نفرت و انزجار خود از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان، بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم پس از طی کردن مسیرهای راهپیمایی در مصلای امام خمینی(ره) اجتماع کرده و با صدور قطعنامه، بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی، گروه تروریستی داعش و همچنین حامیانشان به سرگردگی آمریکا را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
نظیر این مراسم در بخش های تازه کند، اصلاندوز و اسلام آباد نیز برگزار شد.
پارس آبادمغان در شمال استان اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7121/6016
انتشار : سیفعلی موسی زاده

7121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.