به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در 73 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده مردم روزه دار و مسئولان در شهرها و روستاهای این استان با شکوه خاصی آغاز شد.
این راهپیمایی در مرکز استان از میدان 12 محرم تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.
در بروجن نیز راهپیمایی روز قدس از میدان آزادی به سمت مصلی نماز جمعه، در لردگان از چهار راه قدس به سمت مصلی اولی الامر، در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه و در اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت حسینیه شهدای این شهر در حال انجام است.
راهپیمایی مردم روزه دار چلگرد از مقابل مسجد جامع به سمت حسینیه حضرت رسول (ص)، در شلمزار از مقابل مسجد ابوالفضل العباس (ع) به سمت مسجد امام حسین (ع)، در بِن از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار مطهر شهدا و در سامان از مقابل حسینیه صاحب الزمان (عج) به سمت مسجد جامع این شهر صورت می گیرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تحولات اخیر منطقه و انتقام سخت سپاه کشور از تروریست‌های داعش، راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌ تر از همیشه برگزار می ‌شود.
علی گرجی افزود: مردم متدین استان در خیزشی عظیم در کنار 'جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی' در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین مقاوم، با غریو فریادهای توفنده، خشم و انزجار خود را از ددمنشی های دجالان خون آشام صهیونیست و حامیان آنان سر دادند.
به گزارش ایرنا، روزه داران چهارمحال و بختیاری پس از برگزاری راهپیمایی حمایت از مظلومان فلسطین و یمن، در آیین نماز جمعه حضور می یابند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: محمود رییسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.