کریم خسروی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: با تمام توان برای جلوگیری از افزایش قیمت ها و سوء استفاده های احتمالی از ماه رمضان در منطقه تلاش می شود.
او با تاکید بر لزوم خدمات ‌رسانی مطلوب برای شهروندان گفت: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در مرحله نخست شامل مرغ ، گوشت قرمز ، برنج و شکر است که بین مردم توزیع خواهد شد.
وی به سهمیه های اقلام اساسی اعلام شده از طریق جهاد کشاورزی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان 17 تن برنج با قیمت 27 هزار ریال ، 12تن شکر به قیمت 28 هزار و 550 ریال ، مرغ منجمد 14 تن به قیمت 57 هزار ریال و گوشت قرمز بدون استخوان 2.5 تن به قیمت 225 هزار ریال توسط جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار عرضه خواهد شد.
وی تشریح کرد: در ماه رمضان گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی ، مجمع امور صنفی ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، بازرسی اصناف ، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری بازرسی می‌کنند.
وی همچنین خواستار نظارت بر ساعات کار و کیفیت پخت نان در نانوایی ها ، رصد کار رستوران ها و اغذیه فروشی ها و پیگیری برپایی نمایشگاه ضیافت در این شهرستان شد.
خسروی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت برای تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان در شهرستان بیله سوار گفت: این نمایشگاه با اولویت فروش با تخفیف کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان تشکیل خواهد شد.
وی افزود: امسال بیش از 2 هزار و 900 مورد بازرسی از اصناف و واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان توسط صنعت و معدن با همکاری ادارات انجام و 110 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی تشریح کرد: مردم هر گونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم فروشی ، گرانفروشی ، احتکار ، درج نشدن قیمت و یا ارائه فاکتور را با شماره 124 درمیان بگذارند تا با حضور بازرسان سازمان صنعت و معدن در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بررسی این گزارش ها اقدام شود.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافر آذری از طریق گمرک مرزی بیله سوار بین 2 کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.