وحید ضیائیان احمدی روز چهارشنبه در کمیته تنظیم بازار شهرستان در آستانه ماه رمضان، افزود: سهمیه شکری که برای شهرستان در نظر گرفته شده 36 تن است که در مرحله اول 14تن توزیع خواهد شد، سهمیه شکر شهرستان جوابگوی مصرف کنندگان است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
وی ادامه داد: همچنین 12تن گوشت مرغ و 18تن برنج سهمیه شهرستان است که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای خریدار 57 هزار ریال و هرکیلو برنج سفید وارداتی 26هزار و 500 ریال مشخص شده است.
وی بیان کرد: قیمت عرضه سردست گوشت گوساله از قرار کیلویی 220هزار ریال و ران 230 هزار ریال پیش بینی شده که در صورت تقاضا مردم، در شهرستان توزیع می شود.
وی عنوان کرد: با توجه به فراوانی ذخایر استان مشکلی برای تامین اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، در صورت افزایش تقاضا امکان ورود کالا به شهرستان وجود دارد.
مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان هم گفت: در اجرای وظایف قانونی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیری برای پایش مستمر بازار، بازرسی ها تشدید خواهد شد.
مهدی صادقی افزود: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان در خراسان جنوبی از چند روز گذشته در شهرستان آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: نظارت بر بازار در تمام فصول سال انجام می شود ولی این نظارت ها در ایام خاصی از سال حساسیت بیشتری برخوردار است.
به گفته وی با تمهیدات اتخاذ شده، کالاها و اقلام مصرفی خانوارها به میزان کافی تامین شد، با دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.
شنبه ، 6خرداد نخستین روز ماه رمضان 1438هجری قمری است
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.