به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تبیین اهمیت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم افزود: انتخابات موجب تحکیم پایه های نظام ، اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی ایران و خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
وی با دعوت از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نامزدهای ریاست جمهوری به رعایت اخلاق انتخاباتی پرهیز از اسراف در تبلیغات ، انصاف در گفتار ، پرهیز از تهمت و افترا ، ارائه برنامه مدون و جامع و عدم استفاده از امکانات دولتی را از جمله مواردی دانست که نامزدهای انتخاباتی باید به آنها عمل کنند.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین با بیان ویژگی های حاکم جامعه اسلامی از دیدگاه امیرمومنان حضرت علی (ع) داشتن تقوای الهی ، پرهیز از تجمل گرایی ، مبارزه بی امان با فساد و ظلم و زیاده خواهی ، توجه به فقرا و مستمندان ، شایسته سالاری ، قانون مداری و ولایت مداری را از جمله ویژگی های مسوولان بیان کرد.
امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری تعامل با دنیای خارج بر اساس عزت ، حکمت ، مصلحت و احترام متقابل هیچ منعی ندارد اما این تعامل با دادن چراغ سبز به دشمن و انگیزه سیاسی مردود است.
وی پیش نیاز ایجاد شور و نشاط در جامعه را رونق اقتصادی و کاهش میزان بیکاری دانست و اظهار کرد: رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار باید در پیش مردم ملموس باشد.
گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (س) و لزوم بهره گیری از ظرفیت های جوانان و تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در معدن زغالسنگ استان گلستان از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.
مشگین شهر در 90د کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.