با حضورکارآفرینان  ،کارگران واحدهای تولیدی و اقتصادی  و مسئولان شهرستان و به همت جامعه بسیج کارگری و اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی ، اولین همایش منطقه‌ای بررسی مسائل ،مشکلات و چشم انداز اشتغال در محل سالن اجتماعات فرمانداری گرمی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، فرماندارگرمی در این همایش، ایجاد اشتغال و حفظ روحیه تولید و کارآفرینی ضمن کاهش محسوس آسیب‌های اجتماعی در جامعه، موجب افزایش امنیت و رفاه و آسایش خواهد شد.

امامی  از منطقه گرمی به عنوان یکی از مناطق نمونه در تعامل بین کارگر و کارفرما نام برد و افزود: بیش از هزار نفر کارگر در 631 واحد تولیدی و اقتصادی کوچک و متوسط درشهرستان گرمی  فعالند .

رئیس شورای اشتغال شهرستان گفت: آرامش خاطر سرمایه گذاری، تامین امنیت سرمایه گذاری و حمایت از کار آفرینان از دغدغه‌های جدی فعالان اقتصادی است.

وی  با اشاره به شعار امسال با عنوان ' اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: یکی از مظاهر تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت روحیه تولید و ایجاد امنیت پایدار برای سرمایه گذاران است و باید با اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار در این راستا گام برداریم.

فرماندارگرمی اضافه کرد: در طول سه سال گذشته 42 تعاونی با عضویت یک هزارو  394 نفر ، اشتغالزایی 365 نفر در شهرستان گرمی تشکیل شده است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان گفت: از تعداد 13 تعاونی راکد شهرستان  3 تعاونی موفق شدند از تسهیلات 750 میلیون تومانی ستاد رفع موانع تولید بهره مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز در این همایش از اعطای تسهیلات بیش از 2 میلیارد تومانی توسط این نهاد در راستای اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 450 نفردر سال گذشته خبرداد و افزود: امسال نیز برای زدودن غبار محرومیت بخش مرزی موران گرمی بیش از 10 میلیارد تومان برای امورات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی این بخش توسط بسیج سازندگی سپه ناحیه گرمی هزینه خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.