سید ناصر میرمرسلی رییس اداره ورزش وجوانان خلخال امروز دوشننبه با اعلام این خبر درگفتگو با ایرنا افزود: در این برنامه ورزشی که به همت اعضای هیئت کوهنوردی این شهرستان صورت گرفت 27 نفر از کوهنوردان خواهر وبرادر موفق به صعود به قله 2 هزارو 46 متری تریشوم در منطقه توریستی ماسوله استان گیلان شدند.
وی بیان کرد: گروه کوهنوردی خلخال به سرپرستی فرید مینافرکار صعود به این قله را از ساعت 5 صبح آغاز و پس از طی مسافت 9 کیلومتری ناهموار وسخت کوه موفق به فتح قله تریشوم شده و در ساعت 22 شب همه اعضای گروه کوهنوردی درسلامت کامل به محل حرکت خود در شهر ماسوله گیلان بازگشتند.
میرمرسلی اظهارکرد: مسیر جنگلی صعود به قله تریشوم همواره مورد توجه کوهنوردان داخلی و خارجی بوده و درصورت تکمیل راه ارتباطی خلخال به ماسوله از مسیر بخش شاهرود خلخال این جاده می توان برای دسترسی راحت وسریعتر کوهنوردان این شهرستان واستان اربیل برای دسترسی به قله تریشوم ماسوله مورد استفاده قرار گیرد.
رییس اداره ورزش و جوانان خلخال، هیات کوهنوردی این شهرستان را از هیات های ورزشی بسیار موفق وفعال در سال های اخیر عنوان کرده که اعضای این هیات با استفاده از تجربه و نیز بهره گیری از دانش روز ورزش کوهنوردی موفق به فتح قله های مرتفع معروف کشورمان و یا قله های معروف جهان در سال های اخیر شده ومی شوند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار داشته و از طریق اسالم به استان گیلان مرتبط می باشد.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.