به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی منصور لکورج بعد از ظهر امروز در نشستی با فرماندار خلخال اظهار کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام شده از زمان اجرای طرح ساماندهی سه هزار گلزار شهدا در استان تاکنون 75 درصد آن بازسازی و ساماندهی شده و عملیات بازسازی 25 درصد مابقی نیز با جدیت ادامه دارد که امیدواریم این اقدامات نیز هر چه سریعتر به اتمام برسد.

وی با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان وظیفه ما است، افزود: نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود و با برطرف کردن مطالبات و خواسته‌های این قشر که الگوی از خودگذشتگی و ایثار هستند، شاهد جلب رضایت همه‌جانبه آنان باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: یکی از مواردی که برای ایجاد اشتغال برای فرزندان شهید در نظر گرفته شده استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی است، چرا که هم‌اکنون با محدودیت استخدام دولتی روبرو هستیم و در همین راستا اقداماتی را برای اشتغالزایی فرزندان شهید در دستور کار قرار داده‌ایم.

لکورج بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در صورت جذب هر فرزند شهید توسط بخش خصوصی پنج سال حق بیمه فرد جذب شده را پرداخت می‌کند و واحدهای تولیدی بخش خصوصی هم از پرداخت پنج ساله مالیات معاف خواهند شد که این موضوع یک امتیاز بزرگ برای صاحبان واحدهای تولیدی بخش خصوصی خواهد بود و بدین ترتیب مشکلات اشتغال فرزندان شهید نیز تا حد امکان کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح مهارت فنی همراه با ارائه تسهیلات خود اشتغالی به بیکاران یکی از مواردی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با انجام اقدامات اساسی و لازم بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یافته و شاهد ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای این قشر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621471
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.