به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش روز دوشنبه درحاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهر اردبیل در گفت و گویی با خبرنگاران افزود: انتخاباتی با حضور حداکثری مردم ، با نشاط و پرشور موجب استحکام نظام است.
وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت تمامی نیروهای اجرایی و نظارتی فراهم شده است.
خدابخش بیان کرد: ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل از صبح امروز شروع شده و استقبال نامزدها نیز قابل توجه است.
وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات بهتر است در همین روزهای ابتدایی اقدام به ثبت نام کرده و در تهیه و ارایه مدارک خود به مسئولان ثبت نام دقت لازم راداشته باشند تا امور به سرعت پیش رود.
خدابخش به نامزدهای انتخابات توصیه کرد که پیش از مراجعه به فرمانداری و بخشداری ها اقدام به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان کنند تا روند ثبت نام آنها در ستادهای انتخاباتی با سرعت صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل به همراه معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرماندار اردبیل از بخش های مختلف ستاد انتخابات اردبیل بازدید دیدن و با متصدیان و مسئولان ثبت نام نامزدها گفت و گو کرد.
ثبت نام از نامزدهای شوراهای شهر و روستاها در استان از روز دوشنبه سی ام اسفندماه شروع و تا روزششم فرودین ادامه خواهد داشت.
خبرنگار و انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.